JetBrains YouTrack + Helpdesk roczna licencja

Wysyłka: wysyłamy najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych (dostawa elektroniczna)

 

Przedmiot transakcji: Licencja na użytkowanie programu
Sposób dostawy: Klucz licencyjny dostarczany elektronicznie
Czas dostawy: Zwykle w ciągu 24 godzin od otrzymania wpłaty w dni robocze
Wypróbuj przed zakupem: YouTrack Demo

YouTrack to monitor spraw (issue tracker) stworzony dla zespołów deweloperskich.

Pozwala przeglądać wątki błędów i funkcjonalności w wygodnym stylu podobnym do nawigacji po IDE.

Posiada sprytną wyszukiwarkę oferującą autouzupełnianie oraz obsługuje skróty klawiszowe znane z najpopularniejszych IDE.

Zawiera okno komend, w którym można wprowadzać zmiany do wielu wątków na raz korzystając z dobrze znanych geekom poleceń.

YouTrack można z łatwością dostosować do własnych potrzeb. Dzięki niemu nie trzeba ograniczać się do ram, które wyznaczają dostępne narzędzia. JetBrains YouTrack monitoruje zadania i wychwytuje błędy, uporządkowuje plany i organizuje właściwy przepływ informacji pomiędzy różnymi obiektami uczestniczącymi w przetwarzaniu danych (workflows). W ten sposób monitor spraw idealnie wpisuje się w procesy biznesowe.

Konfiguracje Agile Boards

YouTrack umożliwia konfigurowanie każdego procesu przy pomocy Agile Boards. Dotyczy to dosłownie każdej sekwencji, która może zostać wsparta przez Scrum, kaban lub mieszane procesy. JetBrains YouTrack to także sposób na proste tworzenie boardów (tablic) z wieloma projektami. Można do nich dodawać diagramy swimlane oparte na historii użytkowników, deadline'ach lub innych obszarach zainteresowania. Wprowadzane na tablicach zmiany obserwuje się w czasie rzeczywistym.

W ten sposób YouTrack pomaga w planowaniu przyszłości projektów oraz rozwiązywaniu backlogów. Tworzenie historii użytkowników czy przydzielanie funkcji i zadań odbywa się z poziomu boardów, bez konieczności przełączania między kartami. Backlogi przenosi się i edytuje w stylu zbliżonym do nawigacji po popularnych środowiskach programistycznych.

Monitorowanie postępów

JetBrains Youtrack pozwala na śledzenie postępów projektu w zespole, a także osobistych osiągnięć dzięki predefiniowanym raportom, liczonym w dziesiątkach. Rozkładanie zadań w projektach i ustalanie priorytetów staje się znacznie łatwiejsze – do tego służy aktualizowana oś czasu, która pokazuje szacowany oraz rzeczywisty czas spędzony nad różnymi aktywnościami.

Monitor spraw służy także do szybkiego udostępniania dashboardów zespołowi deweloperskiemu. Zawierają one raporty i osobiście sporządzone notatki, które można ustawiać jako widgety.

YouTrack wyposażony został ponadto w inteligentną wyszukiwarkę. Posiada ona funkcję automatycznego uzupełniania zagadnień. Odnajdywanie nierozwiązanych problemów czy nieskończonych zadań jest więc bardzo intuicyjne oraz niezwykle szybkie. Na dodatek JetBrains YouTracker umożliwia importowanie projektów, zadań i zapisanych użytkowników z innych trackerów. Opcje migracji są banalne w obsłudze.

Skróty przyspieszają rutynowe czynności, dlatego YouTrack pozwala na modyfikowanie za ich pomocą wszystkich poleceń. Bazują one na skrótach najczęściej używanych w środowiskach programistycznych. Dzięki temu można oszczędzić czas.

Rozwój narzędzi od JetBrains

Podobnie jak w przypadku innych produktów pochodzących od JetBrains, także YouTrack jest nieustannie udoskonalany. To właśnie – między innymi – sprawia, że ten monitor spraw zyskuje coraz więcej zwolenników. Dotychczas skorzystało z niego ponad 15000 klientów na całym świecie. Dostępna w naszym sklepie licencja upoważnia do bezterminowego użytkowania programu.

Serdecznie zachęcamy do składania zamówień na JetBrains YouTrack. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania – w tym celu wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

 

YouTrack HelpDesk

Wspieraj swoich klientów zewnętrznych lub prowadź biuro obsługi dla użytkowników wewnętrznych, realizując projekty helpdesk.

Uzyskaj niezbędne narzędzia do organizacji procesów wsparcia lub obsługi w YouTrack i zaoszczędź swojemu zespołowi czasu i wysiłku związanego z przełączaniem kontekstu - zgłoszeniami do wsparcia można łatwo zarządzać obok innych projektów w organizacji.

Agenci wsparcia

Zbieraj wszystkie zapytania z różnych kanałów - e-maili, stron internetowych oraz portali zewnętrznych lub wewnętrznych. Dostosuj formularz online, aby uzyskać potrzebne informacje od klientów i umieść go w swojej witrynie.

Łatwe zarządzanie zgłoszeniami dzięki specjalnym widokom dla agentów, szablonom odpowiedzi i podpisów, wewnętrznym komentarzom i zewnętrznym odpowiedziom, kontrolom SLA i automatyzacji przepływu pracy.

 

Klienci zewnętrzni i wewnętrzni

Nie ma ograniczeń co do liczby klientów obsługiwanych za darmo. Zgłaszający (klienci) otrzymują aktualizacje swoich zgłoszeń za pośrednictwem poczty e-mail lub w wygodnym przeglądzie zgłoszeń w YouTrack.

Opublikuj bazę wiedzy dla swoich klientów. Twórz często zadawane pytania i bądź pewien, że Twoi klienci znajdą odpowiedzi dzięki zaawansowanym opcjom wyszukiwania, uczestniczenia w dyskusjach i nie tylko.

 

Inni członkowie zespołu i menedżerowie

Korzystając z wewnętrznych komentarzy, współpracuj z innymi członkami zespołu. Inni użytkownicy mogą pomagać w obsłudze zgłoszeń, nie tracąc czasu na przełączanie kontekstu lub narzędzi. Projekty Helpdesk są przechowywane tuż obok innych projektów w YouTrack.

Twoi współpracownicy mogą uzyskać przegląd projektów pomocy technicznej za pomocą raportów i konfigurowalnych pulpitów nawigacyjnych.

Dostawa elektroniczna - koszt 0 zł

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Inni kupili również