Przedmiot transakcji: | Licencja komercyjna na 1 rok |
Sposób dostawy: | Dane licencyjne dostarczane emailem. Aktywacja licencji wymaga dostępu do internetu. |
Czas dostawy: | Zwykle w ciągu 2-5 dni roboczych od otrzymania wpłaty |
Wypróbuj przed zakupem: | Pobierz / download - V-Ray for Sketchup |
Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.
Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala zmniejszenie błędów zniekształcenia poziomych lub pionowych linii.
Co nowego w wersji 5
Wznieś swoje rendery na wyższy poziom. V-Ray 5 dla SketchUp daje więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki V-Ray Vision podejrzysz projekty w czasie rzeczywistym. Automatycznie oświetlisz sceny za pomocą Light Gen, a Light Mix na nowo rozświetli Twoje rendery. Wykończenie obrazów nie wymaga żadnej oddzielnej aplikacji.
Wybrane funkcje
MATERIAŁY I CIENIOWANIE
Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych programów cieniujących V-Ray.
Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.
VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.
Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.
Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.
Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.
Procedural Textures – wykorzystanie proceduralnie generowanych map tekstur, w tym tekstury zabrudzenia.
ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE
Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia.
Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.
Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.
SŁOŃCE I NIEBO
Słońce i niebo w V-Ray – V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.
OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)
Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.
KAMERY I OPTYKA
Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.
Głębia ostrości – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.
Dostawa elektroniczna - koszt 0 zł
Twoja opinia może być pierwsza.